Aldrig säga aldrig.

 
Jaa. Man ska ju aldrig säga aldrig. Precis som man aldrig ska säga "jag har det så lugnt idag". Hmpf!  På grund av lite olika omständigheter hade jag faktiskt en lugn dag igår. Inte stressig alls. Men ÄNDÅ var jag tvungen att jobba över. Oh the irony! Blev dock inte särskilt länge. En halvtimme bara. Men när det är kolsvart ute och klockan är över 22 så känns varje minut som en evighet. Nästan. 
 
Nåja, Väl hemma kom jag i säng vid 23. Och kunde givetvis inte somna. Är jättesvårt att lägga sig och somna direkt när man kommer innan för dörren efter att ha jobbat. 
 
Jag var dessutom naiv och trodde Malva skulle ge mig sovmorgon. Men icke! Givetvis vaknade hon innan Mattias ens stuckit till jobbet. Med andra ord är vi trötta idag (med vi menar jag jag). 
 
Blir väl en tur till ica för att inhandla lite förnödenheter (läs: bröd). Och sedan påbörja en gekåslista. Ska se om jag kan rättfärdiga en tur dit innan vi åker till jämtland. Med andra ord ska jag väl göra en lista på en massa skit som vi kanske eller kanske inte behöver. Hehehe. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0