Tröttluva

Idag har det legat en tröttluva över oss. Efter en mycket trevlig dag i Oskarström så kom vi hem vid 23. Inte överdrivet sent men idag känns det som om vi varit uppe och festat halva natten. Ja, jag känner mig faktiskt lite bakis idag (???). 
 
Med andra ord har vi inte gjort många knop idag. Lyckades plåga oss igenom veckohandlingen och nu har jag dessutom på något underligt vis lyckats söka två jobb. Borde egentligen plugga lite också men vi får se hur det blir med den saken. Malva är tjurig eftersom ingen av oss riktigt orkar med henne så vi kanske går ut en sväng istället så hon får göra av med lite energi.  På tal om Malva, jag tror hon tog personligt rekord i busfasoner igår. Nog för att hon är lite "vild och busig" av sig men igår var hon ju helt hoplös. Och döv också tydligen. Hmpf, busunge! Trodde hon skulle vara trött idag. Det var hon väl på sätt och vis också för hon sov ända till 06:30 men utöver sovmorgonen har hon då varit som vanligt. 
 
Jahopp, det var det. Jag ska väl försöka uppbåda någon sorts kraft och göra något. Kanske. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0