Sol ute, sol inne, sol i sinne sol i.. nyllet!

 
Är befriad från söndagsångest idag. Men däremot känner jag en rejäl nervositet. I fredags fick vi nämligen veta att vi ska iväg på ett event på måndag (dvs i morgon). Vi fick veta det med kort varsel och vi var mer eller mindre tvugna att åka på det föär ingen annan kunde. :S Det är lite klädcode som gäller (ja nu är jag evigt tacksam mig själv för att jag köpte mig en kavaj). Gaah! Jag kommer dööö! Tanken är att jag ska agera fotograf.. Gissa hur mycket erfarenhet jag har av det? Noll! Låt mig upprepa: NOLL i erfarenhet! :O Så ja, jag känner väl en del press.. Men å andra sidan o man sätter det i perspektiv till annat så är det värsta som kan hända att jag sabbar något och skämmer ut mig själv, vilket inte är så farligt jämfört med om vi skulle vara med i en bilolycka eller nåt. Ska bara försöka komma ihåg att tänka så i morgon också. 
 
En annan irriterande sak kring hela klädgrejen och att vi ska se proffsiga ut osv.. Igår när vi var i Falkenberg så var vi ute en hel del. Hade jag smörjt mig? NEJ! Så nu ser jag ut som en tomat i nyllet. Brände ansikte, axlar, bröstkorg och nacke. :( Dåligt! Nåja, bortsett från att jag blev lite grillade så hade vi det riktigt nice. :) 
 
Idag blev det en försenad veckohandling för vi glömde det igår. Tog cyklarna till city gross. Det var underbart, det är verkligen sommar nu, typ. Och det är fortfarande april (????). :D Malva skrämde mig dock rejält när vi kom hem. Hon satt snett och nersjunken och såg helt död ut. Svarade inte på tilltal ingenting. Jag började förstås slita upp taket på vagnet och försökte få kontakt. Då började hon faktiskt röra på sig lite, visade sig att hon hade somnat. Hehe, så att åka cykelvagn är visst inte så dumt ändå. :)
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0