Otrevlig

Åh!! Blir så less på den är så kallade förkylningen. Vill egentligen inte kalla det förkylning för jag mår inte särskilt dåligt. Längre i alla fall. Det började någon dag efter mitt kalas. Det var även då Malva blev krasslig, och vi är båda fortfarande snoriga och lite småhostiga.
 
Sen vore det ju trevligt om jag kunde piggna till någon gång. Har börjat lägga mig 21:30 nu i hopp om att det ska hjälpa. Tack och lov är det ju långledighet snart. Den tänker jag spendera i soffan. Och kanske även på cykeln bara jag orkar sanera cykelvagnen. 
 
Blir för övrigt inget besök till verket denna veckan. Fanns inte tid till det så det blev uppskjutet nån vecka. Har redan glömt när. :S 
 
Jaha, gnäll, gnäll och gnäll. Ytterst otrevligt. Jag kommer liksom inte på något glatt och roligt att säga. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Men baka kan du i alla fall. Jättegott!

Svar: Tack :)
Elisabet

2014-04-15 @ 08:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0