Inte redo

Jaha.. Sitter på bibblan och känner mig lite halvdeppig. Har pluggat och helt plötsligt har jag gått från typ 300-400 tecken till över 7400. Kan tillägga att maxgräsen är 8000. Och jag har MASSOR med mer saker att skriva. Okej, kanske inte massor med det känns ju som det när jag bara har 600 tecken var att använda. :S Kommer behöva radera jättemycket, särskilt som jag knappt använt mig av litteraturen alls. Tre ynka referenser är ju nästan likvärdigt med inga alls. :(
 
Känner mig dock inte redo att radera det jag nyss skrivit så därför stängde jag bara ner skiten och skickade den till mig själv så får jag göra det i morgon, Eller i helgen (deadline är på söndag). Nu tänker jag bege mig ut på jakt efter knappnålar. Kan det finnas på ica maxi måntro? Återstår att se.
 
Hejsvejs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0