Oväntad energi

Jag känner mig pigg. Sömnig men pigg i själen. Ja rent av sprudlande! Och vad beror denna nyvunna energi på?

Jo du! För första gången på.. tjae.. någonsin (!) så finns det word på min dator. Kära, underbara word<3 Jag installerade det för en stund sedan och nu har jag inte lust att sova. Vill bara skriva, skriva, skriva. Skriva hela natten! :-D Känns som när man var liten och det var kvällen innan julafton. Så full av förväntan. Eller kanske det är mer som julaftonskvällen. Fortfarande full av förväntan men så måste jag gå och sova i stället för att leka med mina nya leksaker.

Nåja, jag får nöja mig med att fantisera om allt roligt, spännande och sorgligt som kan flyga fram ur fingertopparna. Ja.. Det är nog så att min inspiration att skriva har återvänt. :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0