Mer gnäll

 
ZzzzZzzzz. Det gick väl rätt bra på skolan. Malva stal lite uppmärksamhet från läraren men jag tror inte han hade något emot det. :) Men nu är jag helt slut. Efter skolan blev det en tur till Eurostop, och efter det till biltema och efter det City Gross. Åkte hemifrån vid halv 9 i morse och kom tillbaka kvart i 12. :S Sen somnade Malva och jag tänkte passa på att vila men illbattingen sov bara i 30 minuter så jag hann bara varva ner och lägga mig i soffan innan det var dags att kliva upp igen. Men men, så kan det gå. Mattias får vara ensam babyansvarig ikväll så jag får lite paus. Vi får väl se om jag orkar laga nån mat. Vi ska ju snart ut på andra omgången. Då bär det av ut till flygstaden. Ska köpa en begagnat matstol som vi kan släpa med oss i bilen. Sen lär väl kvällen och natten spenderas i soffan. Igen. *host host* Börjar för övrigt misstänka att nåt litet krälbrustit för ibland smakar det järn när jag hostar. Blä! :(
 
Jaja, mer sjukdomsgnäll. Men jag är så illa tvungen att gnälla här för Malva begriper ju inte att det är synd om mig. :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0