Kö..

 
Men hejja! Efter att ha sovit nästan en hel natt så bangade jag nästan när det kom till att ringa vårdcentralen. Jag känner mig ju nästan utvilad. Men men, jag ringde ändå och möts av 2½ timmes kö. Blääh! Det är dessutom bara för att boka tiden. Sen kommer det ju ta ännu längre tid innan jag faktiskt får prata med läkaren. Nåja, jag ska iiinte klaga. Alla före mig är säkert i större behov av hjälp, jag har ju faktiskt varit trött i veckor (månader?). Någon dag till dör jag inte av. 
 
I övrigt så strosar jag omkring här hemma och inväntar spänt min telefon som kan komma när som helst. Goodie! :D Kan dock inte inspektera det något eftersom jag vill införskaffa ett skärmskydd innan jag börjar använda den. Blir nog samma som jag haft på min s2a för det skyddet har ju hållt lika länge som jag haft telefonen. Jag fattar det där med livslängds-garantin de hade. Att om skyddet mot förmodan skulle gå sönder så får man ett nytt eftersom de ska hålla för alltid. Typ. 
 
Nåja det var det. Nu ska Malva få lite frulle. Hon ränner omkring på golvet och trakasserar katterna. Stackarna behöver en paus. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0