För mycket frisk luft

 
Det blev visst för mycket frisk luft. 2 timmar på stan har resulterat i att min hosta blivit lite värre igen. :( Hoppas det bara är tillfälligt. Har försökt passa på att vila nu när lillskruttan sover med den är mission impossible. Hostar alldeles för mycket. Bläh! Har börjar göra ont i halsen igen bara p.g.a det. :@
 
Nåja- Trippen in till stan resulterade i mörkare ögonbryn,  (den andra tjejen var också duktig så jag har nog hittat min salong här i Halmstad (efter 3 år)), ett par vantar till Malva och en topp till mig. Jag hittade hur mycket kläder som helst som jag "bara måste ha". :( Men men, i stället för en nota på 5000 eller nåt så landade dagens nota på 179:- så vida inte jag räknar med ögonbrynen för då tillkommer det 150:- Ganska överkomliga utgifter ändå. :) Jag hade dock gärna köpt en kofta men kunde inte hitta något. Å andra sidan var jag ganska trött vid det laget så det kanske helt enkelt var så att jag inte såg dem. :)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0