Energi

Woop woop! Idag är det dags för bio. :) Vi ska se Percy Jacksson och monsterhavet. :) Som alltid känns det ju sådär att lämna ifrån mig Malva, men samtidigt så känns det kul att hitta på något. Bryta mönstret som vi hamnat i. Är dessutom välbehövligt eftersom Malva jagade upp mig fyra gånger i natt. Femte gången fick jag nog så då fick Mattias minsann gå upp. Konstigt nog var jag inte sådär bedövande trött som jag brukar vara om nätterna, tvärtom, jag kände mig pigg när hon väckte mig och jag hade väldigt svårt för att somna om. Knasigt, men skönt att vakna och inte känna sig trött och frustrerad medan en baby skriker en i örat. 
 
Nåja, innan det blir någon bio så står städning på menyn, den är dock mer eller mindre klar. Eller, klar blir man väl aldrig men det som vi (jag) planeratg att vi skulle göra är gjort. Goodie. Återstår bara lite tvätt att ta itu med. Plus att jag funderar på att baka. Gårdagens slappande har visst gett resultat eftersom jag känner mig lite piggare än vanligt. Så nu vet jag det, hädanefter ska lördagarna spenderas i soffan framför ett Awkward maraton och med quick nit i nävarna medan Malva sover ut i 2-3 timmar. Härligt! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0