Bajs i håret

Malva har hållit låda fram till nu. ZzzZzzz.. Dagen har bjussat på två promenader. Min första "långpromenad" blev oväntat kort när den fick ett abrupt slut då en j*vla fågelj*vel bajsade på mig. mitt på huvudet! ÄCKLIGT!! GRRR!! :@

Så det var bara att pallra hem igen och tvätta håret samt sanera både vagn och händer (tog ju i håret med handen innan jag insåg vad det var). Kände mig löjligt smutsig och besviken de 20 minuter som det tog att gå hem igen. Smutsig, tjae det kan ni nog förstå. Och besviken för att det känns svårt att finna tid och ork för att ens duscha ibland och vid tillfället var jag mer eller mindra nyduschad.

Jag vägrade dessutom ta i Malva tills jag blivit ren så hon hann ju bli måttligt sur innan jag fått rent håret. Spelar ingen roll om man stressar och får det gjort på 3-4 minuter. Hennes tålamod kan ta slut efter 30 sekunder. Nåja, det var det. Nu är det dags för mig att sova. Natti natti gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0