Tvekar

Försöker samla mod för att ringa HFAB. Det börjar bli hög tid att göra det nu. Jag låg och tänkte på det i en mindre evighet igår när jag skulle somna. Och ju mer jag tänkt på det desto mer känner jag att jag verkligen vill göra min praktik där. Nu snackar vi inte att jag gärna vill vara där, utan jag bara MÅSTE vara där. Så nu har jag blivit rädd för vad jag hitta på om jag inte får vara där. Är osäker på vad jag ska säga och skriva till dem för att övertyga dem, om det nu skulle behövas dvs. Man får en chans. En chans till att förklara varför just jag ska vara där. Eller varför de ska ta emot en praktikant över huvudtaget. Det här känns läskigare än när jag varit på arbetsintervju. Har namn och nummer till chefen för affärsutvecklingen och kommunikationen framför mig men jag vågar fasen inte ringa. :S Tror jag ska ta en promenad med Malva snart och grunna på vad jag ska säga. Mitt CV behöver filas lite mer också. Men sen SKA jag ringa. I eftermiddag. Eller kanske nästa vecka. Gaah! HFAB har alltid så mycket ssaker för sig så jag tror det vore jättebra träning att vara där. 
 
I övrigt tar vi det nog lugnt idag. Jag funderar på att gå och köpa kanelbullar. Hade hellre bakat men jag orkar inte. Får bli lite städning i stället. Kan behövas. Vi hade en ganska jobbig natt. Malva var så otrygg och ledsen. :'( Tror att hon hade ont i magen. Vi ska prova vällingen ikväll också men blir det lika dant i natt så måste vi kanske byta. Vore jobbigt för vi köpte en hel låda med massor av förpackningar för att det skulle räcka länge. Typiskt. :/ Sen har hon ju börjat vakna halv 6 varje morgon nu. Tycks inte spela någon roll när hon lägger sig eller hur många gånger hon vaknar på natten, hon vaknar ändå halv 6. Egentligen behöver hon sova mer då men jag orkar inte bråka och söva ner henne mer så hon brukar få komma upp i stället. På ett sätt är det ju bra för då hinner hon ju träffa Mattias en liten stund innan han pallrar sig iväg på jobbet. 
 
Jaja.. Kanske är dags att göra något.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0