Sovmorgooooon!

 
Idag fick jag sova ända till 6:30. UNDERBART! :D Jag kände mig snäll och medgörlig så Mattias fick sovmorgon fram till 8:40. Egentligen tillhör ju Malva honom på helgen ;)  men stackarn behövde sova ut och även om Malva vaknade 4 gånger i natt så var det inte mission impossible att få henne att somna om och hon blev inte så där galet hysterisk som hon blivit alla andra dagar den här veckan. 
 
Dagen kommer spenderas i Oskarström. Men först blir det lite städning här hemma och vi kanske tar och fixar veckohandlingen med så slipper vi åka iväg och göra det i morgon. Ska göra 5 nya recept till veckan så jag känner mig rent av optimistisk inför matlagningen. :) Blir en del asiatiskt så vi får väl se hur det går, jag är ju inte riktigt van att laga sånt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0