Pirr i magen!

Har nyss ringt ang. praktiken. Jag var väl mer eller mindre skräckslagen. Men jag tror det gick bra. Ska skicka iväg cv och lite uppgifter mm så får vi vänta och se sen. Hoppas hoppas hoppas! Vill så gärna vara där! :D Det mesta som ska mailas iväg är ju redan klart. Jag ska bara knåpa ihop några rader om varför de ska välja just mig som praktikant. Utmaningen i det ligger ju att vara tydlig utan att vara självgod. Och att inte skriva en roman. Inte för att jag tycker att jag själv är så underbar och gudsgåva till folket. Men jag tycker det är en utmaning att fatta mig kort.Som ni kanske märkt.
 
Men men, första kontakten är i alla fall tagen och det känns lysande. Nu blir det strax en promenad med mitt lilla bustroll så ska jag passa på att fundera ut något bra att skriva. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0