Ratad

Känner mig allmänt ratad idag. :( 
 
Ringde HFAB förut och fick höra att han gärna tog emot mig som praktikant men att ingen ville ha ansvar för mig, och att han själv inte hade tid. :'(  Så då hängde jag läpp över det en stund och kontaktade sedan två andra företag. De förfrågningarna resulterade i 1½ nej. Så nej nej nej. Det går inte särskilt bra idag. :( Det ena stället skulle jag kanske kunna övertala men jag tvivlar på det för jag saknar deras krav att man måste gå på en journalistskola. Bläh! :( Jag kommer givetvis inte ge upp för det. Bara för att jag inte är journalist betyder inte det att jag inte kan göra nytta på en tidning. Jag ska bara samla alla idéer och argument och formulera dem till ett skärpt och trevligt mail. Men inte idag. Inte förrän jag hört något från HEM.Ja, jag kontaktade dem också. Tror nog att jag skulle kunna lära mig väldigt mycket där med. Har inte hört något därifrån ännu så 'nu håller jag tummarna. HEM känns ungefär som el-motsvarigheten till HFAB. Med andra ord vill jag väldigt gärna vara där också.
 
Jaja, nu ska jag leka lite med Malva. Såvida inte hon ratar mig också... -_-

Kommentarer
Postat av: Ida

Inte bara el utan hushållssopor framförallt.

2013-10-30 @ 18:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0