Öppna förskolan

 
Har varit hemma från öppna förskolan en stund. Malva tyckte det var riktigt skoj. Personligen så tyckte jag att det kändes betydligt bättre denna gång jämfört med förra. Men jag kände mig ändå en smula obekväm för vi var så många som var där. 8 vuxna och 10 barn. Men Malva tyckte som sagt att det kul och hon lekte och busade (besvärade) de flesta av de andra barnen som kom i hennes väg. Hon gav sig på några av de vuxna också så särskilt blyg kan jag inte påstå att hon var. :) Vi pallrade oss hem vid halv 11 och sen blev det en tidig lunch halv 12. Lillskruttan var så trött men jag ville ändå att hon skulle äta först eftersom klockan var så mycket. Sagt och gjort, efter lunchen var det bara att ge henne nappen och sen slocknade hon redan efter nån minut. Var inga problem med att lägga ner henne i sängen heller. Underbart! :) Så nu håller jag tummarna för att hon sover bortåt två timmar i alla fall. Tror hon behövder det. 
 
Själv sitter jag nu och bara väntar på att posten ska komma. Tror mitt spel kommer idag. Vore roligt att i alla fall hinna installera det innan hon vaknar. Men vi får väl se hur det går med den saken. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0