Kors i taket!

 
Hmpf! Otroligt nog så är jag uppe fast Malva fortfarande sover. Hon började röra på sig och låta lite så jag tänkte att jamen då vaknar hon snart så jag gick upp. Tji fick jag för nu sover hon minsann igen. Önskar jag gjorde det samma, man kan ju tycka att hon sovit förvånansvärt länge med tanke på vad klockan är. Nåå, jag håller inte riktigt med. I natt väckte hon oss en gång i timmen i 4 timmar, varav sista timmen höll hon i gång i nästan en timme innan det ens gick att få henne att somna om. Hon har gjort så tre gånger på en vecka nu, nästan vid exakt samma tidpunkt. Hmmm.. Sen vaknade hon så klart två gånger till innan hon körde igång på sitt "varje timme"- vak. 
 
Nåja, det var det. Idag ska vi bara skrota omkring här hemma. Jag ska ringa netonnet och se vart tusan vår kamera tagit vägen. Fick ju sms förra veckan om att den inte var klar. Men det var ju då det. När vi lämnade in den sa de ju att det ska aboslut inte ta mer än en månad.. Intressant med tanke på att det snart gått 1½! :/ Är lite irriterad över det för jag hade gärna haft kameran med på Willgotts dop. Men man kan ju inte få allt här i världen. 
 
Senae i veckan blir det troligtvis en liten tur till Falkenberg. Men inte förrän jag pratat med netonnet så jag vet om kameran blir klar denna vecka eller ännu längre fram. Vore ju onödigt att behöva åka till Falkenberg två gånger i rad Så kul är det ju inte att köra på motorvägen.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0