Fortfarande feber

Malva har fortfarande feber. :-( Den sjönk med nästan 1 grad under förmiddagen så vi åkte till Gekås. Men när vi kom hem och jag tog en ny temp hade den stigit igen till 38.7. Senare under dagen steg den igen 39.2. :@ Vi kollade för en halvtimme sen och då låg den fortfarande på 39. Stackars lillan. Man ska ju helst inte ge alvedon om inte det verkligen behövs men hon fick det då. Jag hoppas den ska hjälpa henne att sova bättre. Dvs klara av att sova själv så inte jag måste sitta uppe med henne i natt. Nästan hela dagen sen vi kom hem spenderades i fåtöljen medan Malva sov i min famn. Visst är det mysigt men man blir så låst. Och hon är ju så varm! Stackars min lilla baby. :-(

Vi ska egentligen gå och bada på onsdag men om inte hennes feber är väck i morgon får jag nog skjuta upp det. Synd. Tror det vore trevligt och Malva skulle nog tycka att det var jättekul. Men men.. Det kommer ju fler dagar. Resten av veckan är det bvc-besök, bilbesiktning och begravning som gäller. :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0