förbaskat!

Idag kom Skyrim! Tjohoo! Och Malva låg och sov (sover fortfarande) när posten kom så jag kunde roa mig med att börja installera eländet på direkten. Gissa om jag blev besviken när jag insåg att man måste installera steam och spela genom det programmet (eller hur det nu fungerar). Gaaah! Jag vill ju att spelat ska fungera utan steam och utan internet också, blaha! :( Tror det finns någon väg runt det hela men eftersom jag är jag så lär jag väl aldrig begripa hur. Tur Mattias kan lite sånt där så han kanske kan hjälpa mig. Ytterligare en nackdel är att det tar typ en timme att installera skiten så när jag väl fått in det i datorn så hinner jag ändå inte spela något idag för då kommer Malva vara vaken plus att det är hög tid att börja med middagen. Såvida jag inte sitter uppe i natt men det känns ju inte särskilt smart eftersom jag ska orka med Malva på dagen. Jaja, I-landsproblem. Det är inte ett dugg synd om mig egentligen. Jag vet det. True story!
 
Och på tal om Malva, hon har varit sur och kinkig nästan hela dagen. Har ingen aning om vad det är som spökar men hennes humör har inte varit särskilt roande. Hoppas hon känner sig lite bättre när hon fått sova lite. Jaja, det var det. Nu ska jag väl gå och hacka lök eller nåt..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0