En dröm

 
Gaaah! Malva jagade upp oss halv 6 i morse. Och det gör väl egentligen ingenting. Jag tänkte ändå ta mig friheten att sova lite när hon somnade. Väl medveten om att hon skulle däcka vid halv 9 så pallrade jag mig upp. Jojo! Den jäkla ungen sover ju inte!! Hon busar omkring som en orkan i vardagsrummet. Jagar katter, leksaker och nappar. ZzzzZzzz! Fast jag känner mig ändå hoppfull och tror att hon kommer somna snart. Innan lunch i alla fall. Den där "bra-iga" natten får ju gärna komma snart. Fast i natt fick jag faktiskt 3 timmar sömn i sträck mellan 22 och 01. Goodie. Dock stördes den av en orolig dröm som gick ut på att jag hade fått ögoncancer och skulle bli blind. Det gick att behandla lite för att dryga ut förloppet men jag var på rymmen från något/någon så i stället för att bli behandlad åkte jag pulka utanför vårdcentralen (????). 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0