Det var på tiden!

 
JAAA!! ÄNTLIGEEEEN! Tror inte riktigt det finns ord som kan beskriva vad jag känner. Men lycka och lättnad kommer väl närmast. Dels så är vi definitivt på bättringsvägen. Malva är nästan helt frisk och även om jag själv fortfarande har ont i halsen och hostar så känner jag att det är bättre. Nu ska bara snuvan bli bättre också så kanske jag kan andas igen. Mattias blev dessvärre smittad sist så hans förkylning lär väl hålla i sig längst, men han är ju pigg nog att orka jobba i alla fall.
 
Ovanstående är dock bara en liten del till denna morgons enorma glädje. Malva väckte mig nämligen bara en gång i natt. EN! Vid fyra. Och jag fick henne att somna om på 5-10 minuter. UNDERBART! :D Ironiskt nog var det svårare för mig att somna om. Dels för att jag redan nyss hade somnat om (vaknade vid 3 och kunde inte riktigt komma till ro igen). Men ändå, en enda gång! Helt fantastiskt! :D
 
Jag vågar dock inte hoppas på för mycket. Det här kan ju ha varit en sån där klassisk natt när Malva sov bra för att ta igen sig lite efter alla hemska nätter. Men med lite tur så kanske hon sover bra någon natt till. Åååh vilken total lycka att få sova! :') 
 
Malva har för övrigt en hälsning till er alla. Jag tror i alla fall det för hon står här bredvid mig och förkunnat glatt:
 
"Baba ba ba baaaba! Äääh baba ba baaa!" Sen får ni själva komma fram till vad hon menar med det. :)
 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att ni mår bättre!
Som svar till Malva kan du tala om att hon inte smittade oss (möjligen Carina).

2013-10-23 @ 12:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0