Den mystiska fakturan!

 
Vet inte om jag bloggat något om den mystiska fakturan men jag fick i alla fall en räkning av Telenor förra veckan. För mitt abonnemang. Som är uppsagt.. Som var uppsagt från och med 12e sept. Alltså jag sa upp abonnemanget i juni och det skulle sluta gälla/fungera den 12 september (något jag dubbelkollade med Telenor flera gånger i augusti). Men så fick jag en sluträkning på abonnemanget som gällde oktober, november och december. Dvs månader när jag inte ens hade ett abonnemang. Nåja, det blev lite diskussioner igår och jag blev ombedd att återkomma. Sagt och gjort, efter att ha pratat med en trevlig kille som hade full förståelse för min totala förvirring så tog han bort fakturan. Heja Telenor! Tänka sig att det kan bli rätt ibland. :D Nu menar jag inte att Telenor brukar ha fel. Jag var ju nöjd med dem som operatör. Jag bytte ju mestadels för att mitt nuvarande abonnemang passar mig bättre, plus att mamma och pappa kan ringa gratis till mig. Men men. Jag fick nästan lite dåligt samvete för att jag bytt för han var så trevlig. Haha. Snacka om att den snubben passar inom kundtjänst. Å andra sidan hade väl vem som helst blivit glad av att slippa betala en faktura som man inte ens ska ha.
 
Nåja, det var det. Malvas feber hade gått ner en halv grad sist jag kollade. Hon känns dock fortfarande ganska varm så jag ska kolla igen om en halvtimme. Är den stabil blir det Ullared, har den gått upp så får jag avvakta lite till. Hon är dock som vanligt bortsett från att hon är trött. Men det kan ju lika gärna vara mitt fel som feberns. Men då kanske hon sover hela vägen dit. Vore skönt. :)
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0