Den bistra sanningen

 
Förkylningen har nu avanverat och tagit över min hjärna (jag försöker i alla fall skylla på den).
 
Konversation från igårkväll. Jag, Mattias och Malva är på ica och rör oss mot kassorna. Där finns det hyllor med olika drickor. Jag pekar på en cuba cola och utbrister följande:
 
Jag: - Vet du vad jag blir sugen på när jag ser en sån här? 
Mattias: - ... Nej?
Jag: - Cola sandwich! Eeh nej! Vad heter det? ... Marshmallows? Nej, men vad heter det?! 
 
 tystnad...
 
Jag: -  Milkshake! Cola milkshake!
 
 
Jaaah.. Jag kan ju bara meddela att Mattias fann det hela ofantligt lustigt och beordrade mig att blogga om det hela. Så nu vet ni den bistra sanningen. Mitt undermedvetna är sugen på cola sandwhich med marshmallows medan mitt medvetna är sugen på cheez hearts från OLW. Och nässpray. Mest nässpray. Från apoteket alltså. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0