Weekend

Jaha.. Då har denna weekend ended. Jaja, humorn ligger på en låg nivå idag. Jag kan inte avgöra om det beror på att vi kom i säng vid midnatt eller på att jag kört 5 maskiner med tvätt idag. Kanske båda? 
 
Igår hade vi först besök av Ida och Mice och alla barnen (ja Cola är inkluderad i den skalan. Kan hända han är den äldste av dem, men i själ och hjärta är han yngst). Efter en trevlig förmiddag fortsatte trevligheterna på Wapnö julmässa och senare även i Oskarström. Det var synd att det blev så sent för vi har varit sega och trötta hela dagen, men samtidigt var det ju mysigt att umgås. :) 
 
Den kommande veckan är tänkt att bestå av lite "första advent - förberedelser". Det låter liksom bättre att säga så än att vi måsta städa rent i det här katastrofområdet som ska framstå som vårt hem. Jaja, det är egentligen inte så illa som det låter. Det känns bara så illa eftersom jag vet att det är jag som får roa mig med det. Men men, lika bra att få det gjort så kan helgen bara bestå av en massa mys sen. :) 
 
Förutom "första advent- förberedelserna" så blir det minst två besök på vårdcentralen med Malva. Ska dit på tisdag och på fredag. Mitt möte med HEMs personalchef blir troligtvis (hoppas jag) den här veckan också. Och jag kanske vågar mig in till stan också. Känns som det börjar bli läge att shoppa julklappar nu. Sen på söndag ska jag väl försöka tjata med mig Mattias på lite julskyltning. Blir ju faktiskt Malvas första julskyltning. :)
 
Nåja, nu blir det välling (till Malva) och lite Allt för Sverige. Älskar mammas kommentar när vi såg på det när hon var här: "Jag tror det är den där amerikanen som åker ut". Haha, underbart! xD
 
(Till er som inte vet vad programmet handlar om: alla tävlande är amerikander).
 
Hejsvejs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0