Tajming

Känner att tajmingen verkligen inte är på topp just nu. Hade bokat in en tid till mvc idag för att ta ut p-staven from hell. Men så helt plötsligt försvinner biverkningarna. Försvann i fredagskväll och då var det ju försent att ringa in och avboka tiden. -_-  Men eftersom jag fortfarande var normal igår så avbokade jag över internet via mina vårdkontakter (lysande påhitt det där!) Tack och lov så "okejades" min avbokning trots att de inte läste den förrän 8 i morse och jag skulle vara där 10. Så nu ger jag p-staven en sista chans. Muppar den sig igen åker den ut. Men nu är jag glad och lättad att biverkningarna försunnit eftersom jag gärna vill ha den kvar (jag slängde ju faktiskt iväg över 600 på det där skräpet).
 
Nåja, den andra dåliga tajmingen är att jag loggade in på skolmailet för att maila Getinge och tacka ja till praktikplatsen (under förutsättningen att jag får den, det vet jag ju inte än) och samtidigt fråga vad deras flytt av huvudkontoret innebär för mig. Men när jag loggade in så hade jag äntligen fått svar från HEM (!!!!). Så nu vet jag inte hur jag ska göra. HEM skrev bara att de vidarebefodrat min förfrågan till kommunikationsavdelningen och att de skulle återkomma med svar. Men hur lång tid tar det då?? Vill ju inte vänta alltför länge med att höra av mig till Getinge, men samtidigt så vore det skönt att på praktikplats på HEM. Dels för att jag sökte där först, dels för att är i Halmstad och dels för att jag gärna vill vara där. Åååh! Beslutångest! Känns som om jag vill vara överallt nu! :( Nåja, jag avvaktar väl två eller kanske till och med tre dagar. Sen MÅSTE jag ringa HEM och tjata lite. På torsdag är det ju en vecka sen jag var på Getinge så jag kan ju inte vänta för länge med att höra av mig, men samtidigt så vill jag inte säga något förrän jag vet hur det blir med HEM.
 
Det var det. Malva leker för sig själv och själv ska jag snoka på Facebook. Tydligen har jag (???) lagt till en ny vän som accepterat min förfrågan. Ironiskt nog har jag ingen aning om vem personen i fråga är så nu ska jag rota fram honom och ta bort honom. Önskar jag gjorde det direkt i morse när jag såg det på mobilen men jag var nyvaken och trött. Det kanske till och med var en dröm? Jag har verkligen inte addat någon så facebook ljuger. LÖGNARE! Jaja, nu ska jag babbla. Det här blev ju bara en massa struntprat. Enjoy! Eller inte. Eller nåt. ;)
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0