Nej tack.

Nu har jag tackat nej till Getinge. Det gjorde faktiskt lite ont i hjärtat. Jag kan inte minnas att jag någonsin varit på en så avslappnad och skrattfylld intervju som den jag hade där. Det kändes ungefär som att ta en fika med några kompisar. Men men, jag vet ändå att jag valt rätt. För det känns så bra och jag längtar väldigt mycket. :)
 
Idag ska jag jaga rättpå bendtbil. Har försökt ringa dem flera gånger men jag blir avvisad hela tiden. Hmpf! Så jag ska försökta någon gång till och sen ger jag upp och helt enkelt traskar dit och hämtar bilen. Vi måste ju ändå ha den i helgen. Dessutom så skulle den vara klar tills idag så då blir det väl upp till bevis. Men först ska jag väcka Malva och busa lite med henne. Och förse henne med lunch förstås. Efter trippen till bendt blir det nämligen ett besök till Högskolan (hehe, jag råkade stava fel först och skrev höskolan, ja, jag tyckte det löjligt roligt)
 
Jahaja, det var vad jag hade att komma med än så länge. Längtar som en tok tills ikväll, mestadels för att jag längtar efter maten (tacos). Misstänker att jag börjat bli hungrig...
 
 


Kommentarer
Postat av: Gun-Britt

Så skönt att det ordnat sig med jobb. Grattis

Svar: Tack det känns väldigt bra :)
Elisabet

2013-12-01 @ 09:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0