Nej, nej och åter nej

Nejandet fortsätter. Jag är tydligen ytterst oattraktiv som praktikant. Eller så är jag korkad. Eller båda kanske. Eftersom jag bara tycks söka på ställen som inte har möjlighet att ta emot en praktikant. Fast så säger de kanske bara för att vara snäll. 
 
Bläh! Börjar tappa motivationen. :( Är mer sugen på att söka jobb än praktikplats. Dessutom önskar jag att jag utbildat mig till något annat. Typ föreskolelärare eftersom de verkar söka en hel uppsjö med såna. Hmpf.. Lyckat att vara efterklok. 2½ år efterklok. Dåligt. 
 
 


Kommentarer
Postat av: Susanne

Ge inte upp, du ska bara veta hur många nej jag fick innan jag fick min praktikplats på arbetsförmedlingen i Göteborg. Man måste verkligen ringa ringa ringa, allt du kan hitta och som är relevant för din utbildning.

2013-11-04 @ 16:11:48
Postat av: Helena

Fortsätt, fortsätt!
Klart du ska praktisera så du får slutbetyg.
Sök massor!

2013-11-04 @ 17:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0