Midnatt råder

Idag är det fart på Malva. Hon har ställt sig upp helt utan stöd flera gånger. En av gångerna skrek hon åt mig. Jag försökte packa undan hennes kläder och Malva gjorde sitt bästa för att sabotera hela projektet. Lilla sötisen <3 Det är så märkligt att hon ställer sig upp utan att vara medveten om det och sen när hon kommer på att hon står utan stöd så måste hon antingen ta tag i något eller sätta sig ner. 
 
Nåja, förutom lite halvhjärtad klädsortering (jag gav upp på slutet och slängde bara ner alltihop i en plastlåda) så är det lite städning som står på menyn. Vi ska ju julpynta i helgen (?!). Och när man julstädar så får man faktiskt lyssna på julmusik. Städningen blev dessutom roligare när jag snubblade över den här gamla låten. Tror jag blev 10 år gammal igen? 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0