Energiförbrukning

 
Som ni alla vet så börjar ju första advent närma sig. Jag insåg därför att det är högtid att köra igång med julstädningen, lika bra att passa på för jag hade så mycket energi i morse.. Så givetvis har jag bakat i stället.
 
Lyckades åstadkomma två saker jag aldrig bakat hörut. Daimsnittar samt saffranslängd med vit choklad och mandelmassa. Dessutom blev det dubbelt upp på saffranslängden eftersom jag varken gjort längd förut eller bakat med saffran. Spännande. Nu finns det givetvis ingen energi kvar till städningen. Den tog slut helt när jag tömde diskmaskinen. Ooops! Nu blir dt soffhäng i en halvtimme (om Malva fortsätter sova så länge dvs), sen är det hög tid att påbörja middagen. Blir köttbullar (hemmagjorda förstås) och fejkstuvade makaroner. Goodie. 
 
Ma höres nä ma råkes!  :)
 
 


Kommentarer
Postat av: Ann-Louis

Åh jag vill också baka, har varit sugen på att göra det i flera dagar nu!!

2013-11-21 @ 21:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0