En lögnaktig supporter

Yes.. Jag ljög visst. Jag har inte börjat läsa än trots att jag skulle det. I stället gjorde jag ett uppriktigt (halvhjärtat) försök att kolla på fotbollen. Matchen är tydligen viktig.

Nåja. Från start och fram tills för 10-15 minuter sen satt jag i fåtöljen framför 4:an.. Jag spelade spel på mobilen. Sen tröttnade jag på fotbollen (som jag inte kollade på) och när Portugal dessuton gjorde mål så stängde jag av. Ja, jag är en dålig supporter.

Kanske grundar det i bristande intresse. Eller oförmågan att fatta att man kan tjäna miljoner på att jaga en lerig boll. Weird.. Å andra sidan kanske det är avundsjuka. Jag vill också "ha det lätt". Å tredje sidan så skulle jag väl få hjärtsnörpen redan efter 5 minuter av att spela fotboll i ett vm-kval. Jaja! Jag erkänner väl då! Jag skulle få det redan efter 5 sekunder..

Eftersom jag var så upptagen med att "kolla" på fotboll så blir det nog ingen läsning. Jag sover i stället.

God natt på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0