Ditt och datt. Igen. Och igen.

 
Hur kommer det sig att bilderna jag laddar upp från mobilen blir enorma? (???). 
 
Nåja, idag var vi till vårdcentralen igen. Denna gång tog vi av förbanden helt och ska bara smörja med jämna mellanrum. Sköterskan tyckte det såg så bra ut så vi avbokade tiden på fredag så nu blir det förhoppningsvis inga fler besök dit på ett tag. Förutom bvc besöket förstås, som äger rum den 12 eftersom vi åker bort sen. 
 
Blev även en lång promenad idag, först till Mattias jobb, sedan därifrån till högskolan (bibblan) och sedan hem igen. Mina ben är slut. Och mina fingrar med. Tror det var lite kyligt för dem för jag är alldeles stel fortfarande. Att sitta vid datorn förbättrar förstås inte heller händernas tillstånd. 
 
Har även fått tid för mitt möte på hem. Ska dit på torsdag igen. Spännande! :) Sen i helgen är det kalas och julskyltning som står på menyn. Goodie. Hoppas bilen är fixad tills dess, annars får vi hämta hem den igen och lämna in den igen på måndag. Men han trodde han skulle hinna med det under veckan så det är nog ingen fara. 
 
Jaha, det var det. Nu ska jag påbörja min tredje julkula. Goodie! :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0