Sova eller inte sova?

Ja det är frågan!
 
Jag är helt slut, har ju (trots 4½ timmes brutan sömn) varit uppe sen strax före 4 i morse. Malva ligger och sover och jag funderar på om jag borde joina henne. Hon har dock redan sovit i en timme så det finns ju en liten risk att hon vaknar snart igen. Dessutom väntar jag på att Mattias ska komma hem från fotbollsträningen. Då blir det käk. :) 
 
Hmm.. Näe, jag orkar inte sitta här. Kanske kan lägga mig i sängen och läsa lite i alla fall. Har ju läst ut magikerna som var lite trög i starten men hade sina stunder. Slutade spännande så nu måste jag givetvis läsa uppföljarna. Nåja, har som sagt läst ut magikerna och påbörjat beautiful creatures. Har dock inte kommit så långt med det verkar lovande. Jag kan förstå att folk tycker den påminner om Twilight. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0