Slutspurten

 
Ja, jag antar att det här är slutspurten inför namngivningen. Jag skulle egentligen fixa en liten gästbok idag när jag ändå var inne i stan men det var ju inget som hade öppet då. Så det får bli någon annan dag i stället. Jag var på mvc och satte i p-staven. Det kändes en del men var inte jordens undergång direkt. Var ju bedövat också men det är mission impossible att få bedövningskrämen bra. Jag kände inte själva instickningen men jag kände när de tryckte in nålen längre in(upp) i armen. Men men, nu är det gjort så nu blir det inga fler bebisar. På ett tag i alla fall. :P 
 
Efter mvc har vi bara hängt här hemma. Jag hade tänkt städa idag men jag orkar bara inte. Kände mig mer död än levande när jag väcktes i natt och återigen när jag vaknade tjugo i 6 i morse. Malva och jag själv hade dock vänligheten att låta mig ta en tupplur idag. Fick sova i ungefär en timme. Underbart! 
 
Och igår när det var tänkt att vi skulle städa så slocknade jag i soffan och sov 2½ timme. Hmm, jag börjar ana ett samband... 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0