Sjuk

 
Tror faktiskt jag är sjuk på riktigt. Är evigt tät i näsan och halsen gör ont och känns svullen. Så antingen har jag en irriterande förkylning eller så är jag allergisk mot något. Men jag gissar på förkylning för det var extra jobbigt att träna idag. Blev 40 minuter crosstraining som resulterade i 4.9km. Fast tröttheten kan ju bero på att jag inte sovit ordentligt på ett tag nu. I natt väckte Malva mig strax före halv 3. Hon var extra missnöjd med allt och lät mig inte somna om förrän nån gång efter halv 5. Och sedan klev vi upp igen klockan 7. ZzzzZzzzz.. Hade hemskt gärna velat vila på dagen men det tillåter inte Malva. Lite taskigt av henne tycker jag. 
 
Nåja, efter träning bar det av in till stan. Har investerat i en gästbok till namngivningen. Det var väl ungefär allt jag hade att komma med nu. Ska hälla i mig ett glas iskallt vatten och se om det kan få mig att piggna till lite. Gäääääsp!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0