Sightseeing

 
Efter den traditionella veckohandlingen åkte vi ut på lite sightseeig för att fördriva tid i väntan på att djuraffären skulle öppna.  Det var så mysigt, rena sommarvädret. Tror faktiskt det är sommar här på riktigt nu. Vi mötte många lättklädda människor nämligen. Och under vår sightseeing hittade jag flera ställen jag skulle kunna tänka mig att bo på. Jag trivs ju här i vallås, men det är inget ställe jag vill spendera resten av livet i. Vi åkte runt på ställen som gav lantigt intryck. Påminde om Fagerdal typ, trots att vi bara hade åkt 5-10 minuter från stan. Vi kunde liksom stundvis se Eurostoptornet även fast vi var ute i obygden. 
 
Nåja, nu blir det slapp och söndagsmys. Går fortfarande omkring i lyckorus för att Maya är hemma. Och som gräddan på moset så har vi nu 15kg kattmat här hemma. Som sagt, lycka! :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0