Postjääävel!

 
Har haft en ledsenskrutt här hemma. Malva låg på sin filt, trött men ändå glad. Men så skulle hon försöka vända på sig och vändningen blev inte helt smidig. Det resulterade i att hon slog huvudet i golvet och blev vansinnigt ledsen. Så efter skrik och gråt i 1½ timme så fick jag henne tillslut att somna. Och vad händer? Jo då kommer den förbannade posten och väcker henne. GRRR! :@ Malva uppskattade det inte men det var lättare att få tyst på henne den här gången. Stackars liten, vilken jobbig start på helgen hon fått. Så ikväll blir det mys och eventuellt bad. Mattias däremot ska köra slut på sig själv genom att spela fotboll. Jag får nog lite dåligt samvete över att hänga framför teven när jag vet att han är ute och springer omkring. Men men, Malva är ju en väääldigt bra ursäkt också. Hehe ;) Dessutom är det extra synd om henne idag eftersom hon fick ont i huvudet. Det har hon gjort väldigt klart för mig.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0