Mornin'

Jaha. God morgon. Eller nja. Jag sträcker mig nog bara till att konstatera: morgon. 
 
Malva har hållit låda halva natten. Hon väckte mig redan vid 23:30, sedan igen strax efter 2 och sedan IGEN vid 03:50.  Och nu vägrar hon somna om utan ligger och gapar och skriker och försöker berätta en massa viktiga saker. Jag var tvungen att ta ut henne från sovrummet så Mattias får sova klart. Så nu sitter hon hät bredvid i babysittern och förkunnar högt: ppfrrrrr! Awaaah! Waah.. Waah! WAAAH!!
 
Inte särskilt snällt tycker jag. :( 
 
Om jag orkar så bär det av mot Falkenberg vid 7. Ska lämna av Mattias på jobbet och sån åker jag dit och snyltar frukost och umgås lite innan mamsen åker hem senare idag. Fast varken jag eller Malva lär väl vara särskilt roligt sällskap. Malva lär väl sova hela tiden och jag lär ju vilja sova hela tiden. 
 
Jag kan dock inte vänta med frukost till 7 utan det blir en första frukost nu och en andra frukost i Falkenberg. Har liksom ingen lust att ge mig ut på motorvägen med lågt blodsocker. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0