Lördag

 
Gårdagens olyckshändelse:
  
 
 Malva var ledsen mer eller mindre hela dagen efter det. Hon hade ju glada perioder också, men de var kortare än vanligt och så fort hon blev ledsen så blev hon riktigt superledsen på direkten. Fanns liksom inget mellanting. Det dåliga humöret gjorde lillskruttan helt utmattad. Hon däckade vid 20 och sov till strax efter 6 i morse. Men nu ligger hon och sover igen. Det är kämpigt att vara liten. 
 
Idag är det veckohandling som står på menyn. Jag ska kanske fortsätta med mitt bakäventyr också för jag hann aldrig färdig med det sist. Jag lyckades bara bränna choklad i micron samt baka världens kladdigaste kaka. Den blev väl god, men maffig och ful också. 
 
I morgon ska Malva ha barnvakt. Känns lite läskigt men det blir nog bra. Systeryster och Mice kommer hit för att passa henne så jag och älsk<3 kan gå och se Iron man 3. Goodie. :)
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0