4 månader

 
Idag blir vår lilla favoritbaby 4 månader. Det är helt otroligt vad fort de växer! Tänk att hon varit så här liten, vår lilla Malva. 
 
På den här bilden är hon ganska så nykläckt. 5 timmar "gammal".
 
Och här är lillskruttan ungefär 2 dagar.
 
Och idag blir hon 4 månader. Tiden har bara rusat fram, den har varit jobbig, ja rent ut sagt outhärdlig med hormoner som löper amok och sömnbrist under alltför lång tid, tiden har också varit alldeles... Alldeles underbar! 
 
Dagen firas med en mumsig lunch (gårdagens rester). Men innan dess blir det lite shopping. Sånt som glömdes bort igår vid veckohandlingen. Men innan dess ska jag ta igen mig lite. Har varit på gymmet för en liten stund sedan. Blev 5.1 km idag på 40 minuter. Men det är ju bättre än ingenting. Igår kom jag ju inte ens in där. Dumma knasnyckel som inte fungerar ordentligt. Så det blev en vilodah igår. Och blir vilodag i morgon igen, då ska jag in till stan samt få besök av svärmor, men sen på tisdag och onsdag ska jag pallra mig dit igen. Goodie! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0