Vårkänslor

 
Japp, idag har jag en känsla av att det är vår. Eller känsla och känsla. Det är snarare så att jag hängde in vinterjackan, plockade fram sommarskorna (yepp, jag hittade ett par: Elisabet: 1, Garderob: 0, hehehe) samt skinnjackan och bestämde mig för att det är vår nu. Såååå skönt! Så jag och Malva har varit på en promenad. Eller, jag har varit på en promenad, hon sov hela vägen. :D Blev lite kallt när solen försvann men när den kom fram igen var det nice.
 
Nu ska jag slänga ihop en lunch och hoppas på att jag hinner äta den innan lillskruttan vaknar igen. Det blir risotto för min del. Förvisso en mycket lat halvfabrikatsvariant. Men ris är ris. Och det är så gott. Mmmh! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0