Vår på riktigt

 
Alltså det är verkligen vår nu. Inte bara för att jag bestämt det utan för att det faktiskt är det. Igår när vi var på stan så såg vi att Bulls börjat plocka fram sin uteservering, det är = vår. :)
 
Jag hade tänkt gå en långpromenad med lillskruttan idag men det blir nog inte av. Har så vansinnigt ont i magen..?! :( Det gör så pass ont att jag på fullaste allvar överväger att käka alvedon, men det känns så himla dumt att käka tabletter när jag har ont i magen. Kan hända att alvedon är något av det lindrigaste man kan äta, men det betyder ju inte att det är bra för magen för det. Usch, hoppas det går över snabbt för jag vill bara ligga i sängen och tycka synd om mig själv. Alternativt kräkas lite. :@ Eller kanske båda delarna. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0