Vad som inte gjorts

Jag har verkligen tappat dagsuppfattningen. Jag vet att det är tisdag idag. Eller vet och vet, almanackan påstår det i alla fall. Men det skulla lika gärna kunna vara fredag. Och vad det gäller månaden skulle det lika gärna kunna vara februari, eller april. Finns inte så mycket som skvallrar om att det är just mars. Förutom almanackan då. 
 
Så vad händer idag denna tisdag-den-19-mars-för-att-almanackan-säger-det? Tjae. Jag kan i alla fall berätta vad som inte händer:
 
Det blev ingen fotografering av Malva idag. Jag sneglade runt lite på webben och ungarna som ligger ute nu är födda förra året så därför väntar jag 1 eller kanske 2 veckor till. Vi har ju ändå en hel månad på oss. En månad exakt faktiskt för idag blir Malva två månader. Om man ska tro almanackan alltså. ;) 
 
För två månader sedan låg vi fortfarande på förlossningen. Eller låg och låg, jag tror nästan att jag stod i duschen vid den här tiden. Malva hade äntligen somnat i pappas famn efter massiva skrikprotester. Hon tyckte inte alls om förlossningsupplevelsen. Jag kan inte påstå att jag var särskilt imponerad heller. Snarare lättad. Haha :) 
 
Nåja, nu håller Malva på att vakna igen. Hon pruttar misstänksamt mycket. Så jag ska återgå till henne samt känna ett allmänt lyckorus över den ofantligt bra nyheten jag just tog del av:
 
Det är nämligen så att Subway ÄNTLIGEN kommit till Halmstad. Tihii! Och Tjohoo och allt sånt där. :D 
 
Mmmh, Subway
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0