Tisdag

 
Jag skulle kanske inte varit så snabb att lovsjunga Malvas nya underbara rutiner. Igår blev det ett rejält sidospår. Malva hade rejäla problem att komma till ro, somnade vid halv 12 i natt tror jag. Sen upp igen ca 01:20, och sen upp IGEN vid 4:00. Fast efter det fick vi faktiskt sova till 8, nästan. Så det blev ju en del sömn ändå, antar att jag blivit bortskämd med alla dessa bra nätter. 
 
Nåja, just nu ligger hon och pratar med kräftan i babygymmet. Jupp, det som jag trodde var en spindel under väldigt lång tid har visat sig vara en kräfta. Och det känns faktiskt en smula pinsamt att jag inte upptäckt det tidigare. Haha. Jag menar, spindlar brukar inte ha klor, eller vad det nu heter. Och dessutom har ju spindlar åtta ben, inte sex. Som sagt, pinsamt. 
 
Nåja. Nu protesterar min lilla skrutt igen. Hon är inte riktigt på humör för något idag. Förutom att snutta, vilket jag inte alls tycker är särskilt kul eftersom snutteriet bara resulterar i att Malva spyr på både sig själv och mig. Huvva.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0