Sweet television

Ja jag vet ju vad jag ska göra idag. Ska bosätta mig framför teven eftersom det är en sån där magisk högtid när alla kanaler inser att fler personer har tid att titta och att de kanske borde ta och sända en massa bra saker. 
 
Idag går både Lejonkungen och 101 Dalmatiner. Och en massa annat smått och gott. Sen att vi råkar äga Lejonkungen är ju inte relevant. Det är liksom speciellt när de går på teven. Haha. xD 
 
Nåja, nu ska jag väcka lilla skrutt som väckte mig och sedan valde att somna om. Hon borde vara vrål hungrig för hon har inte ätit sen klockan 9 igår. Och eftersom hon hade gått upp halvdåligt i vikt så tar jag mig friheten att väcka henne. Hon förlåter mig säkert när hon är mätt i magen och får somna om igen. Morgonbebysmys
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0