Söndag

 
Jaha.. Då har ytterligare en vecka med tillhörande helg passerat. Lillskruttan är nu 8 veckor (och en dag för att vara exakt). På tisdag blir hon två månader. Om hennes humör och min motivation ligger på samma nivå så ska vi kanske åka in till stan för att fota henne till tidningen då.
 
I övrigt tror jag det blir en stillsam vecka. Som vanligt. Jag ska fortsätta jaga lokal till namngivningen. Och pussla. Vem vet, jag kanske blir klar med pusslet den här veckan. Frågan är vad fanken jag ska göra med det sen. Vi har ju inte direkt någon vägg att hänga upp det på. Eller ens något att klistra fast pusslet på. Och nej, jag vägrar ha sönder hela och börja om. Hemska tanke! Dessutom har jag ju ett till 2000- bitars pussel att färdigställa. Ska öva mig på den storleken, och sen, en vacker dag i framtiden (eller nåt) ska jag ge mig i kast med ett 5000 bitars. :) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0