Snabba puckar

 
Den här förmiddan har verkligen gått fort. Besöket på vårdcentralen gick bra. Lillskruttan bjöd bara på ett kort litet gallskrik i sömnen sen var hon lugn. Förutom vårdcentralen har vi även hunnit med city gross samt arken zoo eller grizzly eller vad djuraffären där i närheten nu heter. Jag har införskaffat ytterligare ett halsband till Tusse. Men den här gången tänker jag plåga honom (och oss med för den delen) med att behålla pinglan på. Tycker inte om att han jagar råttor. Eller, han får gärna jaga dem, jag tycker bara inte om att han äter upp dem och drar på sig en massa mask. Blää! Så därför får han (och vi) dras med pinglan.
 
Nåja, sen vi kom hem har jag hunnit käka lunch samt boka om tiden till bvc. Av alla dagarna nästa vecka så hade vi fått tid den enda dagen jag inte kunde för då ska jag till mvc. Har även varit i kontakt med Aleris ang. receptförnyelse samt ang. ettårs besöket. Men det är ju inte än på ett tag så jag kommer få en kallelse hem. Jaha, det var väl ungefär vad jag hade att säga. Nu blir det soffhäng i väntan på att lillskruttan ska somna. Det känns dock inte särskilt troligt med tanke på att hon sov hela natten samt hela morgonen och förmiddan. Med undantag för när hon ätit såklart. 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0