Pest?

 
Idag blir det en sväng till vårdcentralen för min del. Goodie. Ska bli skönt att få veta hur skölkörtelgrejset ser ut. Jag har ju liksom inbillat mig att jag inte kommer behöva äta levaxin längre. Jag lär ju bli besviken, men men. Är ändå bra att kolla upp. Det känns dock lite gruvsamt. Jag måste släpa med mig Malva dit och det har jag inte alls lust med. Visst känns det lite gruvsamt att tänka på att behöva lämna bort henne men jag skulle då hellre haft barnvakt här hemma i en halvtimme än släpa med henne till den pesthärjade vårdcentralen. Okej okej! Jag tror väl inte på riktigt att det härjar pest på vårdcentralen. Men däremot är jag 100% övertygad om att det hänger fullt med sjuka människor där. Uscha! Bäst att plasta in henne och hela babysittern ifall någon får för sig att pilla på henne. Hehe. :P Nämen det ska nog gå bra, ska åka dit så sent som möjligt så vi minimerar tiden som måste spenderas i väntrummet.
 
Nåja, det var vad jag hade att komma med för tillfället. Dags att checka mailen och alla andra livsnödvändiga morgongöran (typ kolla facebook) och sedan blir det frulle. :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0