Påsk

Jahopp, då var påsken här. Skönt att få ha Mattias hemma två dagar längre än vanligt. :) Helgen kommer spenderas i "rännandets" tecken. Idag ska vi till Oskarström och roa oss med dubbla besök. Sen i morgon åker vi till Falkenberg. Jag behöver inte laga mat på hela helgen typ, snacka om lyx! :D 
 
I övrigt är det lugnt hemma hos oss, älsk är lite lätt krasslig, och själv har jag ont i halsen men hoppas att det stannar där. Lillskruttan var lite snuvig i morse men utöver det är hon sitt vanliga bergochdalbane-jag. Bortsett från en rekord spya för en liten stund sedan. Jag är sjukt imponerad över att hon inte spydde ner klänningen. Så bara för att vara på den säkra sidan fick den åka av och hon får inte tillbaka den förrän vi ska iväg. 
 
Innan vi åker till Oskarström blir det en sväng till Eurostop också, jag ska kila in på Life och se om de har det där hälsokostgrejset jag ska käka. Kan inte påstå att det känns så överdrivet lockande att jag ska börja käka ytterligare ett piller, men samtidigt så är det ju värt det om det får väck den täppte mjölkgången. Ja jösses, folk blir ju avskräckt från amning för mindre. Men men, är man envis så är man. :) Nåja, nu ska jag förse mig själv med något ätbart, är löjligt hungrig.
 
 
Oh, just ja, Glad påsk på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0