Mail

 
Hmm.. Har fått ett inte alltför roligt mail som säger att mitt lösenord blivit hackat och finns ute vind för våg på internet. :( Grejen är att jag har olika lösenord till olika saker. Just ifall något sånt skulle hända. Jag vet med 100% säkerhet att jag använt det lösenordet, men jag kan inte för något i världen komma ihåg vad jag använt det till?! Läskigt. Måste hitta sidorna som jag använt det till och byta. Så vida det inte är avsändarna av mailet som är skrukarna för de uppmanade mig att tacka ja till någon säkerhetstjänst genom att klicka på någon länk och bla bla.. Hmm.. Inte okej...  Men det får bli ett senare äventyr. Har en missnöjd bebis här hemma som inte är nöjd om inte hon får ligga och gosa i famnen. Hon var hur glad som helst hela förmiddagen, fram till 11 ungefär. Sen har det bara dalat utför. 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0