Lördag

 
Idag har vi invigt subway här i Halmstad. Betyg? Lika gott som alltid. :) Men det märktes att det är nytt och att de som jobbade där är oerfarna, men det har ju inte varit öppet så länge heller så de får säkert in rutinerna så småningom. :)
 
I övrigt händer det ingenting idag. Vi funderade lite förut på om vi skulle åka till gbg men eftersom jag är en torrboll som inte har lust att åka så långt så blir det inte av. Kanske drar med mig Malva och eventuellt min kära sambo (om han vill) på promenad senare. Det är ju riktigt bra väder idag så jag borde passa på. Känns ju dumt att bara vara ute och gå när det är snöstorm liksom. Ikväll blir det kanske film. vi började kika på the woman in black igår. Hann se typ 40-50 minuter eller nåt och jag hann hoppa till löjligt många gånger. Jösses vilken fegis jag är. Haha.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0